نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

می آموزم، همیشه و همیشه. یادگیری برایم حکم نفس کشیدن را دارد.
معلمان من گاهی انسانهای بزرگ اند، گاهی کودکان، گاهی کتابها، و بسیاری اوقات طبیعت و جهان. راستی! گاهی هم از خودم می آموزم:)
در زندگی مطالعه دل غنیمت است
خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم(بیدل دهلوی)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

دنیا همه شعر است به چشمم

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۸ ب.ظ

 

سیر ریاض عالم جان از حجاب تن

گلزار را ز رخنه دیوار دیدن است...

کلیم کاشانی

 

 

عکس:در راه باغ پدربزرگ در روستایمان،چنارستان

وقتی این صحنه ها رو می بینم و فوری یه شعر مربوط بهش میاد توی ذهنم..برای همه چیز در جهان شعری هست...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۹
زینب آقائی

نظرات  (۱)

فکر میکنم شاید برای همه چیز درجهان شعری هست ولی بااین وجود خیلی چیزها غیرقابل وصف باقی میمانند

پاسخ:
صد در صد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی