نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

می آموزم، همیشه و همیشه. یادگیری برایم حکم نفس کشیدن را دارد.
معلمان من گاهی انسانهای بزرگ اند، گاهی کودکان، گاهی کتابها، و بسیاری اوقات طبیعت و جهان. راستی! گاهی هم از خودم می آموزم:)
در زندگی مطالعه دل غنیمت است
خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم(بیدل دهلوی)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

تولد خودم و وبلاگم

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ق.ظ

امروز دوم خرداد 19 سالگی را پشت سر گذاشتم.

در یکی از جستارهای نشریه ترجمان خوانده بودم سالهای منتهی به 9 , آدم انگار شتاب می گیرد . چون حس تمام شدن به او دست می دهد.تمام شدن یک دهه از زندگی. برای من هم امسال همینطور بود . پر از تقلا برای تجربه و یادگیری هرچیز که احساس میکردم به رشدم کمک می کند.

و حالا دهه بیست سالگی را در پیش رو دارم. 

 

تولدی که صرفا با دیدن تبریکهای دیگران بگذرد که خیلی منفعلانه است.

این شد که من خودم هم به خودم تبریک گفتم و به خودم شروع نوشتن در وبلاگ را هدیه دادم .

به علاوه ی پندهایی برای آغاز دهه ای جدید در زندگی!!!

1. مراقب قلبت باش ! از دانه عشق در قلبت مراقبت کن . نگذار صفای درونت لکه دار شود .

2. برای هویتی که میخوای بهش برسی از همین الان تلاش کن ! با عادت سازی و کارهای کوچک روزانه . جوانی دوره عادت هاست.

3. اتلاف وقت را به کمترین میزان برسان ! نشود که جوانی ات بگذرد و حسرت وقتهایش را بخوری ! مخصوصا اتلاف وقت با گوشی

اینها پندهای واعظ درونم بودند که امروز حسابی فعال شده بود ! cool

باشد که رستگار شوم!!!

نوشتن وبلاگ را با توصیه ها و تاکیدهای مداوم شاهین کلانتری شروع کردم . زین پس هر روز از آموخته هایم می نویسم . 

به امید قوی شدن در تولید محتوا 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۳
زینب آقائی

نظرات  (۱)

بسیار عالی ... موفق باشی عزیزم 

پاسخ:
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی