نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

می آموزم، همیشه و همیشه. یادگیری برایم حکم نفس کشیدن را دارد.
معلمان من گاهی انسانهای بزرگ اند، گاهی کودکان، گاهی کتابها، و بسیاری اوقات طبیعت و جهان. راستی! گاهی هم از خودم می آموزم:)
در زندگی مطالعه دل غنیمت است
خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم(بیدل دهلوی)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

لذت متن سخت

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ب.ظ

من عاشق خواندن کتابهایی هستم که در بار اول خواندن, به زحمت هر چند خط یکبار یا حتی چند پاراگراف یکبار چیزی ازشان می فهمم, اما افق های جدیدی را به رویت می گشایند و تو را با دنیایی جدید و کتابهای جدید آشنا میکنند. نگاهت را به چیزی تغییر می دهند و شوقی قدیمی را در تو بازنشانی میکنند.

کتابی که امروز خواندم : لذت متن اثر رولان بارت 

کتاب سخت ولی لذت بخش

که همه ویژگی های یک کتاب سخت افق گشا را برایم داشت و کیف کردم از نفهمیدنش!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۱
زینب آقائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی