نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

می آموزم، همیشه و همیشه. یادگیری برایم حکم نفس کشیدن را دارد.
معلمان من گاهی انسانهای بزرگ اند، گاهی کودکان، گاهی کتابها، و بسیاری اوقات طبیعت و جهان. راستی! گاهی هم از خودم می آموزم:)
در زندگی مطالعه دل غنیمت است
خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم(بیدل دهلوی)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

دکتر:چیزیت نیست فقط به قلم و کاغذ احتیاج داری!

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۷ ق.ظ

مرا چه شده؟

یک سنگینی عظیم روی سینه هایم حس میکنم

دلم گرفته

از سر شب کلافه ام ، فیلم می بینم کلافگی ام نه کم که بیشتر می شود. با چک کردن گوشی که کلافگی به مرز دیوانگی می رسد . از این طرف رختخواب به آن طرف غلت می زنم و در ذهنم خودم را معاینه میکنم:

+آخه تو که خوب و شاد بودی!چه ات شد یهو؟

_نمیدونم آقای دکتر. همه چی هم خوبه !

+مطمئنی؟

_اره والا تازه امروز عید هم بود

+نکنه داری افسرده میشی؟

شاید کمخواب شدی

شایدم هورمونهات قاطی پاتی شده

ببینم شام چی خوردی؟

هوم. اصلا بذار یه آزمایش بدی‌...

ناگهان جواب مثل پتکی بر سرم کوفته می شود

_نه نه دکتر! 

یافتم یافتم

+خب چته پس؟

_من 

امروز

هیچی

حتی

یک

کلمه 

هم

ننوشتم

نه صفحات صبحگاهی

نه یادداشت روزانه 

نه داستان کوتاه

 

+خب همینو بگو. تو انقدر عادت کردی به نوشتن که با ننوشتن حالت بد میشه‌ 

پس چیزیت نیست، فقط به کاغذ و قلم احتیاج داری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۹
زینب آقائی

نظرات  (۱)

÷)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی