نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

می آموزم، همیشه و همیشه. یادگیری برایم حکم نفس کشیدن را دارد.
معلمان من گاهی انسانهای بزرگ اند، گاهی کودکان، گاهی کتابها، و بسیاری اوقات طبیعت و جهان. راستی! گاهی هم از خودم می آموزم:)
در زندگی مطالعه دل غنیمت است
خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم(بیدل دهلوی)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

صبح پنجم

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

   اگر ماهرانه و درست مطالعه نمیکنی,

      نسبت به کسی که خواندن بلد نیست هیچ برتری نداری !

جمله خودم

الهام گرفته از جمله ی مارک تواین

 

خواندن هم یک مهارت است. که باید آن را یاد گرفت . 

مهارت ابتدایی اش را در دبستان بهمان یاد دادند : درک حروف و کلمات و جملات

اما خواندن سطوح بالاتری هم دارد که باید آنها را آموخت . 

و هر نوع کتابی(علمی, داستانی, فلسفی, تاریخی و ...) نوع و مدل خواندن خاص خودشان را دارند.

 

چقدر سعی کردیم مهارت های مطالعه را یاد بگیریم ؟؟؟؟

 

(این مطلب را به خاطر داشته باشید. چون قرار است تولید محتوای اصلی و جدی ام در همین زمینه کتابخوانی باشد. فعلا خودم هم در حال آموختن ام.)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۶
زینب آقائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی