نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

نوشتنی های زینب آقائی

اینجا هرآنچه می آموزم را ثبت میکنم، خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم

می آموزم، همیشه و همیشه. یادگیری برایم حکم نفس کشیدن را دارد.
معلمان من گاهی انسانهای بزرگ اند، گاهی کودکان، گاهی کتابها، و بسیاری اوقات طبیعت و جهان. راستی! گاهی هم از خودم می آموزم:)
در زندگی مطالعه دل غنیمت است
خواهی بخوان و خواه نخوان، ما نوشته ایم(بیدل دهلوی)

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

طلوع آفتاب

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

از عادتهای پیگیری نشده زندگی ام بخواهم بگویم باید طومار بلندبالایی بشود،یکی اش همین وبلاگ نویسی روزانه، یا سحرخیزی

کتاب خرده عادتها را خواندم‌ ولی به کارش نبردم.آنجا هم نویسنده چندبار بهم گوشزد کرد که عادت جدید مثل نوزادی است که باید تا وقتی بزرگ شد و‌ثابت ،مراقبش باشی. اما...

امروز در مقدمه بسیار خواندنی مجموعه داستان کوتاه ارنست همینگوی،خواندم که آقای همینگوی گفته بوده همه طلوع آفتاب های زندگی اش‌را دیده .

فکرش را بکنید! شگفت‌انگیز نیست؟ من هم میخواهم از این به بعد تمام طلوع آفتاب های زندگی ام را ببینم. خوابیدن موقع طلوع خورشید وحشتناک است،دیگر نمیشود اینطور زندگی کرد.

اگر سحرخیز شوم، فرصت طلایی هم برای کارهایی مثل نوشتن داستان و وبلاگ‌روزانه ام پیدا میکنم.

همینجا عادت ام را پیگیری‌میکنم.

دیگر وقتش است....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۰
زینب آقائی

نظرات  (۱)

احسنت ⁦❤️⁩

پاسخ:
🌹⁦❤️⁩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی